از مذاکره با مجیدی تا استعفای نکونام و بازگشت هاشمی‌نسب

در باشگاه استقلال چه خبر است؟ 

در باشگاه استقلال چه خبر است؟ 
آن‌چه تا کنون مشهود است، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره پشت تریبون باشگاه نیز حمایت چندانی از سرمربی تیمشان نکرده‌اند. به هر حال اوضاع باشگاه و جواد نکونام مساعد نیست
کد خبر: ۳۲۸۵۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲

زی‌سان: پس از شکست باشگاه استقلال تهران مقابل آبی‌های خوزستانی در فولاد آره‌نا این روز‌ها باشگاه پرطرفدار پایتخت، روز‌های عجیبی را سپری می‌کند. اعتراض هواداران به اوج رسیده و همه خواستار برکناری جواد نکونام از سرمربی‌گری تیم هستند. خبر‌هایی مبنی بر مذاکره استقلال با فرهاد مجیدی و مربیان خارجی نیز به گوش می‌رسد. 

به گزارش «زی‌سان»، آن‌چه تا کنون مشهود است، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره پشت تریبون باشگاه نیز حمایت چندانی از سرمربی تیمشان نکرده‌اند. به هر حال اوضاع باشگاه و جواد نکونام مساعد نیست. تنها سه هفته از لیگ گذشته، اما همه به شدت احساس خطر کرده‌اند. اکنون نه دیگر خطیری وجود دارد که آقا جواد همه تقسیر‌ها را به گردن او انداخته و نه دیگر فصل اول است که ادعا شود، تیم را مطابق میلم نبسته‌ام. 

نکونام که در ابتدای فصل گفته بود هیچ مربی قول قهرمانی نمی‌دهد، در مصاحبه‌ای به هواداران قول داد که قهرمان لیگ برتر شود. باید دید طی امروز و فردا، نتیجه جلسه هیئت مدیره و تصمیم مدیران استقلال درخصوص نیمکت تیم چه خواهد شد.

مذاکره با فرهاد مجیدی و شایعه استعفای نکونام

سایت ورزش سه دیروز دوشنبه (۱۲ شهریور) مدعی شد، روز گذشته (یک‌شنبه) دو عضو ارشد باشگاه استقلال در دبی با مجیدی برای پذیرفتن هدایت استقلال مذاکره کردند، اما این مذاکرات بی‌نتیجه به پایان رسیده است.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟ 

با توجه به انتشار خبر مذاکره نمایندگان باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی -سرمربی سابق این باشگاه- و سکوت فرشید سمیعی در قبال این موضوع، برخی رسانه‌ها مدعی شدند، جواد نکونام بسیار ناراحت و دلخور شده تا حدی که تصمیم به استعفا گرفته است.

همچنین، اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه نکونام تصمیم دارد با انتشار پستی از سرمربیگری تیم استقلال استعفا کند نیز شنیده شد. برخی رسانه‌های هم مدعی شدند در صورت عدم تکذیب سران باشگاه، ممکن است به زودی شاهد استعفای جواد نکونام از روی نیمکت استقلال و انتشار مصاحبه تند و جنجالی او علیه فرشید سمیعی باشیم.

با وجود تمامی این شایعات جواد نکونام دیروز –دوشنبه- بدون توجه به حواشی چند روز گذشته، تمرینات تیمش را جهت از سرگیری مسابقات آغاز کرد. 

تحول نگهانی نکونام و دادن قول قهرمانی!

در شرایطی که بیش از هر مقطع دیگری بحث برکناری سرمربی آبی‌ها بر سر زبان‌ها افتاده، جواد نکونام دیروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی اظهاراتی خواستار حفظ آرامش شد و البته قول قهرمانی داد. سرمربی تیم استقلال در گفت‌وگویی در جمع خبرنگاران با اشاره به شکست استقلال در هفته سوم لیگ برتر گفت: همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که از شکست بیزارم و اتفاقات تلخی که در اهواز برای ما افتاد هم به تلخی این باخت اضافه کرد. امیدوارم صحنه‌هایی که ما در ورزشگاه دیدیم تکرار نشود، چون خلاف روح فوتبال و هدف ما از برگزاری بازی‌ها است.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟ 

سرمربی استقلال افزود: من می‌دانم در هر صورتی و با هر شرایطی هوادار استقلال از ما برد می‌خواهد و حتی اگر آسمان سنگ هم ببارد، باخت را هضم نمی‌کند. چون خودم را قبل از بازیکن بودن و سرمربی شدن، هوادار این تیم می‌دانم همه ناراحتی‌ها درباره امتیاز از دست رفته در خوزستان و باخت در لیگ برتر پس از ۲۹ هفته را درک می‌کنم.

جواد نکونام تاکید کرد: من این بازیکنان و توانایی فنی تیم ایمان دارم و قول می‌دهم قهرمان لیگ برتر می‌شویم. هیچ هدفی غیر از این نداریم و با تمام وجود پای این هدف می‌ایستیم. آنچه در این هفته‌های اخیر در تیم دیدم تلاش همه ارکان باشگاه برای رسیدن به این هدف است و چیزی که الان بیشتر از هر وقت دیگر نیاز داریم، حفظ آرامش تیم است.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی حساس پیش روی آبی‌ها در لیگ نخبگان آسیا ادامه داد: ما بازی‌های سختی پیش‌رو داریم، این رقابت‌ها در واقع میدانی است که ما در آن نماینده ایران هستیم و امیدوارم با یک نگاه ملی اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. حریفان ما در آسیا واقعا سطح بالایی دارند و تلاش خودمان برای کسب بهترین نتایج در آسیا را با تمام توان ادامه می‌دهیم.

وی درباره تلاش باشگاه برای رفع مشکلات و چالش‌های مختلف گفت: بازیکنان و کادر خوبی داریم ولی برای رفع برخی کاستی‌ها برنامه داریم، یکی از کار‌هایی که از پیش فصل دنبال کردیم و به زودی انجام خواهد شد اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادر فنی است. یکی از گزینه‌هایی که به مدیریت معرفی کردم ان‌شاءالله به زودی به جمع ما اضافه خواهد شد.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟ 

جواد نکونام در پایان گفت: ما راه طولانی و سختی پیش‌رو داریم، توقع هواداران از خودمان را هم می‌دانیم ولی از همه کسانی که استقلال را دوست دارند می‌خواهم برای موفقیت این تیم به ما کمک کنند.

این اظهارات نکونام به نوعی ریختن آب پاکی روی دست همه بود. به معنای دیگر ظاهرا هیات مدیره باشگاه در مذاکره با نکونام به او فرصتی کوتاه را برای احیای وضعیت و بهبود شرایط تیم داده است. 

آشتی‌کنان نکونام و هاشمی‌نسب!

در میانه جنجال‌های اخیر دیروز خبری عجیب از سوی خبرگزاری ایسنا مطرح شد که از بازگشت یاغی فوتبال ایران به نیمکت استقلال خبر می‌دهد. ایسنا نوشت: برخی اخبار از حل مسائل میان جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب و بازگشت مربی فصل گذشته به جمع آبی‌پوشان پایتخت حکایت دارد.

در باشگاه استقلال چه خبر است؟ 

ظاهرا قرار است مهدی هاشمی‌نسب مجددا به جمع کادر فنی استقلال ملحق شود. مربی فصل گذشته استقلال که در شروع فصل بر سر تمدید قرارداد با این باشگاه به مشکل خورد و چند مرتبه‌ای هم علیه جواد نکونام در مصاحبه‌هایش موضع گرفت، قرار است به تمرینات استقلال ملحق شود.

ظاهرا دو طرف پس از مذاکرات با هم آشتی کرده‌اند و مسائل و دلخوری‌های گذشته حل و فصل شده‌اند.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون